Monday, November 7, 2011

Hari Raya Haji

Selamat Hari Raya Aidil Adha!
Tahun nie, Alhamdulillah saya sempat menyambut Hari Raya Haji bersama semua ahli keluarga saya dan suami yang tercinta.

Dapat jugak makan kari yang Mammy masak. Sedap betul.. Yelah lama dah tak dapat makan masakan Mammy. Hehehe..... Asyik makan masakan kakak jer. Saya tak masak pun untuk Hari Raya nie sebab tak tau nak masak apa. To tell you the truth, saya nie belum pandai (suami tak suka kalau saya cakap tak pandai) lagi masak resepi2 yang berat macam rendang dan sebagainya. Lagi pun kalau nak menyebuk kat dapur tu, takut pulak tak jadi laa lauk2 yang kakak2 saya buat. So tolong potong bahan2 jer (sedey sebab tu jer tugas yang saya buat).

Walau bagaimanapun saya berazam kalau rumah yang kami beli siap next year (harap betul2 siap) saya nak masak gak laa untuk suami. Nak dapur sendiri gak baru best nak memasak (hhehehe memilih laa pulak)...

Maaflaa yer sebab tak ada gambar sebab memang tak ambik gambar pun.. Kamera tu dah tak boleh harap dah kalau nak ambik gambar.. Nak ambik gambar dalam handphone plak, leceh sangat...

Adela dah tdo, so time nak buat sedikit kerja rumah.. Adios!

No comments: